Ella <3

Heej, idag är det en stor dag för Karolina, hon ska få sin efterlängtade Ella (en hund)
Men nu är jag på mammas jobb faktist helt ok för jag får ju ha en data. :P Jag ville inte vara hemma själv satt då åkte jag med mamma det bästa att varar här är nog att man får liknande oboy, dom har sån där maskin som kan göra det.
Fick just ett sms från karolina där hon sa att hon ska hämta Ella kl: 17.30 hon tycker det känns som en vecka dit, haha.Jag ska kanske få se Ella imorn jippi!!!
 Men nu börjar jag bli hungrig ska säga till mamma att vi ska äta snart.
 Men nu kom jag på en sak, jag kan nästan gå utan kryckor nu så typ om en vecka kanske jag inte behöver dom längre ska bli jätte skönt. :D

puss å kram Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0