heej!

hej, Idag har jag vart i skolan vi hade som en idrottsdag vi blev uppdelade i olika lag och skulle göra olika grenar i en 9-kamp, det var kul!:D Jag var med Caroline, Tom och Jesper. när alla gjort klart gick vi och åt lunch det var frusen kycklingsallad, vi sa till att den var frusen typ 5 gånger men fick inte så bra svar på det. De sa bara att det glömt att ta ut den ur frysen. men men vi fick äta ändå för att kunna årka spela fotboll efteråt. Fotbollen gick bra! Först mötte vi 5:a vi vann med 15-0 andra matchen spelade 5:a & 5:b, 5:a vann med 2-1 tror jag. Medans dom spelade gick vi och drack vatten. Sen skulle vi 5:c alltså möta 5:b, då vann vi också med 5-0! jippi!! Sedan gick jag hem och duscha för jag var så varm och lite svetig. Nu sitter jag och gör läxan vi har eng-läxa(tråkigt). :( hej dåå //sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0