hellow!

hej! nu är jag med sofia vi har varit i skolan efter skolan tog vi bussen hem till mej. När vi kom in satte vi oss för att spela vi spela flaggspelet. jag vann!! jippi!! Men båda måste träna på flaggor!! hahah vi är jätte dåliga men men. Efter vi hade spelat så gick vi och stutsa asså jag kan stusa på ett ben men det är inte lätt pröva själv!! Men jag kan oxå göra volter när jag står upp. Om ni inte vet det så är jag handikapad just nu! Sen gick vi in och åt varsin macka. sen så satte vi oss här fram för datan. schema: 8.10-9.00 X 9.00-9.40 engelska R A S T 10.00-10.40 tyst läsning 10.40-11.20 matte L U N C H 12.10-13.40 stäga/göra klart Men nu ska sofia få skriva lite!! sofia: Hej idag är jag med Hanna vad ska jag mer hon har ju skrivit allt.. puss å kram Hanna och Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0