en hel vecka sen...

hej!
Nu är det en vecka sen jag opererades:P om ni undrara så opererade jag foten för att jag har ett extraben som sitter på insidan av foten som gör ont. så nu har jag gips och kryckor värkar kul men är jätte tråkigt t.e.x jag för jag kan inte dansa eller något. :( Jag är liksom handikapad.

Iallafall idag har jag varit i skolan.
schema:
8.10-9.00 australien en film som vi tittar på som handlar om djur.
9.05-9.45 matte
RAST
10.15-11.05 idrott
LUNCH
12.10-13.25 1.tordyveln en ljudbok som vi lyssnar på
2.jobba klart med uppgifter
3. vallfritt. Då körde jag kort :)

efter skolan sprang jag eller vad det heter när man springer med kryckor...?
Bussen kom han pricis ner höll på att missa den tack vare Karolina så han jag med den. tack <33.
  Sen komma jag hem och gick in på datan och skrev detta.

Nu chattar jag med Sofia.

puss å kram Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0